poniedziałek, 5 września 2016

PODSUMOWANIE SIERPNIA










Dlaczego doba jest taka krótka? Od kilku miesięcy praca zajmuje większą część mojego czasu. Wracam do domu padnięta i zwyczajnie nie mam siły na nic. W związku z tym statystyki dotyczące przeczytanych przeze mnie książek uległy drastycznemu obniżeniu. Kolejny miesiąc i po raz kolejny przeczytałam tylko 2 powieści. Miałam nadzieję, że w trakcie krótkiego urlopu uda mi się nadrobić czytelnicze zaległości, ale nic z tego. Jak to się mówi: jak nie urok, to wiecie co. Zawsze coś niespodziewanego się wydarzy, więc nie warto nic zawczasu planować. 

Recenzje książek "U Pana Boga pod gruszą" oraz "Czego o Tobie nie wiem" zostaną niebawem opublikowane na blogu. Nawet na napisanie recenzji czasu brak. Normalnie TRAGEDIA przez duże "T".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz