poniedziałek, 13 lipca 2015

ZMIANY...ZMIANY...ZMIANY

Podobno marzenia się spełniają...Marzyłam o współpracy z wydawnictwami...Współpracuję już z kilkoma...Kolejnym moim marzeniem był  profesjonalny wygląd bloga...W dniu dzisiejszym spełniło się, a nawet już w dniu wczorajszym za sprawą wróżki, a tak naprawdę dzięki pracy utalentowanej młodej osóbki. Ma na imię Natalia. Z pasją zajmuje się blogowymi metamorfozami...Dla mnie to jest czarna magia, ale przypadkowo trafiłam na jej bloga http://nelczik.blogspot.com/. Po obejrzeniu kilku przykładowych przemian postanowiłam skontaktować się z tą, jak się później okazało przemiłą i bardzo sympatyczną dziewczyną...

Wszystko poszło sprawnie i szybko. Przyczynił się do tego bardzo dobry kontakt z Natalią...Tak się złożyło, że prowadzę bloga krócej niż 3 lat lata i nie pobieram z tego żadnych korzyści majątkowych co sprawiło, że wszystkie zabiegi, które zafundowałam Półce z książką były gratisowe!!

Jeśli chcecie, aby wasz blog stał się piękny i wyróżniał się wśród innych Natalia czeka na wasze wiadomości!!
Ja mogę tylko w tym momencie powiedzieć:

JEDNO WIELKIE DZIĘKUJĘ !! :-) 


1 komentarz:

  1. O jaaa. Od dziś nie jestem NELCZIK, tylko WRÓŻKA NATALIA. Dziękuję serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń