niedziela, 26 października 2014

PODRÓŻ DO PRZESZŁOŚCI...


Kilka dni temu na facebookowym fanpejdżu Półka z książką pojawił się podróżniczy wpis. Już wszystko wyjaśniam o co w tym wszystkim chodzi. Mianowicie postanowiłam cofnąć się troszkę literacko w czasie i powrócić do kilku książek, które czytałam jak miałam troszkę mniej lat niż mam obecnie. Są to książki, które na pewno każdy z Nas zna i je czytał mam taką nadzieję...Młodzież w dzisiejszych czasach jest bardzo ciężko zachęcić do czytania, chociaż na rynku wydawniczym co jakiś czas pojawiają się pozycje godne uwagi przez młodego czytelnika...
"Ania z Zielonego Wzgórza", "Tajemniczy Ogród", "Biały Kieł" czy "Lassie, wróć!" są to kultowe książki do których naprawdę warto wracać i to bez względu na swój wiek...:-)

PS. Systematycznie na blogu pojawiać się będzie recenzja książki z tej pięknej czwóreczki...Zachęcam do odwiedzania :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz