niedziela, 1 maja 2016

PODSUMOWANIE KWIETNIA










Wiedziałam, że tak będzie. Szóstego kwietnia zaczęłam swój sześciomiesięczny staż. Praca przyczyniła się do skurczenia mojego czasu przeznaczonego głównie na czytanie książek. Ale staram się jak mogę. W miesiącu kwietniu udało mi się przeczytać 4 książki: 


Po zsumowaniu stron na wyświetlaczu kalkulatora wyświetliło się: 1575 stron. Jeśli chodzi o wybór tej najfajniejszej, najciekawszej to z tym nie będzie najmniejszego problemu bo cała czwórka przypadła mi do gustu. Chociaż gdybym musiała wybrać tą jedną jedyną to byłaby nią książka autorstwa Małgorzaty Mroczkowskiej "Zanim zrozumiem". Recenzja już się pisze i zostanie niebawem opublikowana na blogu. 

Kolejny miesiąc za nami. Przestałam być na chwilę obecną osobą poszukującą pracy z czego bardzo się cieszę. Moja sytuacja finansowa uległa znacznej poprawie w związku z tym będę mogła spełnić kilka swoich marzeń, które będę dotyczyć bloga oraz moich dwóch pasji: książek i zabawy fotografią. Będę Was o wszystkim na bieżąco informować. 

1 komentarz:

  1. Przy obowiązkach to i tak bardzo dobry wynik ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń