piątek, 27 listopada 2015

ŚWIĄTECZNE PREZENTY DLA CZYTAJĄCYCH KSIĄŻKI


Gdy zbliża się grudzień, każdy czuje się już lekko poddenerwowany. Znowu się zacznie. Te kilometrowe kolejki, ten tłum w sklepach. Jak zawsze wszystko zostawiamy na ostatnią chwilę. W dużej mierze głównym winowajcą jest brak czasu. W tym zakupowym rozgardiaszu często zapominamy o mikołajkowych prezentach. Na szybkiego kupujemy kolejną parę skarpetek. A gdyby tak dla odmiany w tym roku kupić coś fajnego i oryginalnego. W tym wpisie chciałabym zaproponować kilka pomysłów na prezenty dla osób kochających książki. Jak się okazuje nie musi to być tylko książka:







7 komentarzy:

  1. Osobiście zadowoliłabym się plakatem bądź etui na książki :) Ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Starałam się bardzo, aby zaciekawić potencjalnych czytelników bloga :-)

      Usuń
  2. Spinki do mankietow są prze genialne! Chyba już wiem co kupie tacie na Mikołajki :P
    Dobrym pomyslem jest tez zakup zwyklych materialowych toreb i napisanie farbami do tkanin jakiegoś cytatu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spinki do mankietow są prze genialne! Chyba już wiem co kupie tacie na Mikołajki :P
    Dobrym pomyslem jest tez zakup zwyklych materialowych toreb i napisanie farbami do tkanin jakiegoś cytatu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł z torbą jest genialny !! :-) Własnoręcznie zrobione prezenty cieszą podwójnie :-)

      Usuń
  4. Przez całe moje życie nigdy nie widziałem nic, co działa tak szybko, jak dr Agbazara spell. Po tym, jak skontaktował się z DR. Agbazara, zacząłem wierzyć, że każda moneta ma dwie strony. Kiedy mój kochanek temu przysiągł nigdy nie zobaczyć mnie ponownie opuścił mnie, ale dzięki Bogu, że dzięki pomocy doktora Agbazara zrobiłem mój kochanek z powrotem do mnie w ciągu 48 godzin, a ja chcę uszkodzony innych ludzi serce, aby lekarz Agbazara te części, które znajdują się poniżej e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) lub za pośrednictwem Whatsapp ( +2348104102662 ), to można zobaczyć cud dr Agbazara

    OdpowiedzUsuń