sobota, 17 stycznia 2015

TORBA MOLA KSIĄŻKOWEGO


Kilka dni temu na blogu opublikowałam recenzję jednej z książek, w której pojawiło się pewne stwierdzenie:
"biblioteczna torba". Tak się składa, że jestem w posiadaniu takiej specjalnej torby. Nazwałam ją biblioteczną, bo odwiedzam swoją bibliotekę bardzo często. Mieszkam w małym miasteczku, gdzie z dobrą księgarnią jest ciężko. Ale, żeby nie było książki też kupuję :-). 

Wracając do głównego tematu tego wpisu...Postaram się w nim zaprezentować różnego rodzaju torby bawełniane, zwane również ekologicznymi z ciekawymi napisami o tematyce książkowej. Przy każdym ze zdjęć umieściłam link, gdzie można zakupić torebunie. :-)

Tak prezentuje się moja wspomniana wcześniej "biblioteczna torba":


1 komentarz:

  1. Mam klubową i torbę ze Znaku z "Dziewczynami z powstania" (jest swietna). Marzy mi się jednak filcowa, sztywna torba z sową

    OdpowiedzUsuń