piątek, 14 marca 2014

PREMIEROWO...

Data premiery: 01.04.2014  !!
liczba stron: 576
wydawnictwo: Rebis











Coś dla miłośniczek twórczości Pani Gilbert. Miałam w rękach jak do tej pory jedną książkę tej pisarki " Jedz, módl się, kochaj " i przyznam się, nie doczytałam jej do końca, skończyłam ją na pierwszej części bo po prostu nie zachwyciła mnie...Filmu  niestety nie miałam przyjemności obejrzeć...


"Botanika duszy" to najnowsza powieść Elizabeth Gilbert.

Alma Whittaker, bohaterka "Botaniki Duszy", to pod każdym względem postać nie przeciętna - o nieposkromionej ciekawości świata, błyskotliwym intelekcie i silnej potrzebie niezależności. Jej historia rozpoczyna się w roku 1800, w Filadelfii, jednak głód wiedzy i pragnienie spełnienia w miłości zawiodą ją w tak egzotyczne zakątki jak Tahiti. Czy znajdzie tam rozwiązanie przyrodniczych zagadek i tajemnic ludzkiej duszy?

Gilbert po mistrzowsku przedstawia pierwsze zauroczenia i burzliwą miłość Almy, sprawiając, że bohaterka, której dzieje ukazane są na tle burzliwej epoki, staje się bardzo bliska dzisiejszej czytelniczce.

źródło opisu: www.rebis.com.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz