wtorek, 1 marca 2016

PODSUMOWANIE LUTEGO












Kolejny miesiąc za nami, więc przyszedł czas na kolejne czytelnicze podsumowanie. Rok 2016 jest rokiem przestępnym, a co za tym idzie miesiąc LUTY liczył sobie 29 dni. Dzięki temu dodatkowi udało mi się przeczytać w sumie 6 książek:



Jak widzicie dwie czekają na swoje recenzje, ale niebawem na blogu zostanie opublikowana jedna z nich. Muszę ją jeszcze lekko dopracować. Po zliczeniu wszystkich stron wynik wygląda nieźle: 2114. Chociaż patrząc na poprzedni miesiąc odnotowałam lekki spadek. 
Gdybym miała wskazać z tej szóstki tą NAJ, to z pewnością będzie to książka Karoliny Wilczyńskiej "Dasz radę, Nataszo". Dlaczego akurat ona? Bo ma w sobie przekaz, z którym warto, a nawet trzeba się zapoznać.

Marzec zapukał już do drzwi i prosi żeby mu otworzyć. Ja już to zrobiłam bo jestem bardzo ciekawa z jakimi książkami będę miała tym razem do czynienia :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz