sobota, 2 lipca 2016

PODSUMOWANIE CZERWCA











To nie tak miało wyglądać. Czerwiec pod względem przeczytanych przez mnie książek okazał się totalną katastrofą. Udało mi się przeczytać tylko 2 książki. Okazuje się, że praca zajmuje człowiekowi ogrom czasu. Miałam nadzieję, że w ostatni weekend czerwca dam radę przeczytać chociaż kilka stron, a może nawet znajdę chwilkę na napisanie zaległej recenzji. Nic z tego. Przez trzy dni robiłam zdjęcia na miejskim festynie. Potem żmudna obróbka i na czytanie czasu brak.
Mam nadzieję, że wybaczycie mi ciszę na blogu. Spokojnie, na daną chwilę nie mam zamiaru go zawieszać. Wczoraj wreszcie przeczytałam kilka stron. Nawet nie wiecie jaka była to dla mnie radość :-) Recenzja książki "Bez Ciebie" zostanie niebawem opublikowana. Na chwilę obecną przygotowuję dla Was post z KSIĄŻKOWYMI NOWOŚCIAMI LIPCA.

Liczę na to, że tego typu miesięczne statystyki więcej się nie powtórzą.

PS. Nie wiem czy pamiętacie, ale w jednym z moich postów wspomniałam, że wkrótce będę mogła spełnić jedno ze swoich marzeń. Pragnę poinformować, że w tym przypadku dopisało mi szczęście i stałam się właścicielką lustrzanki cyfrowej marki Canon. Co za tym idzie na blogu możecie się spodziewać lepszej jakości książkowych zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz